Announcement

Collapse
No announcement yet.

Huseby Lyd & Design`s prosjekter

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Kundebil

Minigraver fikk montert Alpine spiller her om dagen.

sigpic

Comment

Kundebil

Oppgradering i Traktor.

Clarion Cz302e spiller
      Alpine Spr 5.25" kompsett
      Polk Db-10 bass
      Sony xmgtr3301d Mono
      Custom Kasse.

Kommer flere bilder når resten av varene kommer.

Orginalhøytalerne i taket:

Laget adapter til kompsettet:

Old vs New:

Montert på orginal plass:

Traktoren får samtidig en utvendig oppgradering av naboverkstedet.
      sigpic

Comment

Originally posted by TheCharger View Post
        E bare å peise på det.
        Dette er bare halvparten av det som er gjort i år. Har vært alt for sløv å ta bilder desverre.
        Hvem er du forresten? En av gutta som var på Finnsnes?
        Var ikke der nei
        Har ikke noe å lage tråd av enda, blir så ofte ikke noe utav det når noen kanskje vil ha noe bygd.

Comment

Originally posted by zxsonnyxz View Post
          Var ikke der nei
          Har ikke noe å lage tråd av enda, blir så ofte ikke noe utav det når noen kanskje vil ha noe bygd.
          Nei det e sant... Hva akkurat sånn det hva her og, men det snudde seg veldig etter eg oppretta firma. Har mer å gjøre enn eg klare gape over til tider. I tillegg t at man hold på med sin egen bil.
          sigpic

Comment

Du e dyktig! peis på med bilder, det liker vi og se

Comment

Den traktoren intereserte meg, mest fordi sist jeg kjørte traktor (en gang i 1998) var det ganske høyt støynivå i den. Hvordan er nyere traktorer?

Ja, og flere bilder! Den Alfa kassen, hvor mange liter kom den på?
              [URL="http://www.bilstereoforumet.no/showthread.php?t=6201"]Mercedes ML 270 CDI[/URL] <-- Link til tråd
              Alpine, Mosconi, Pioneer, JL Audio, DLS, Elemental Designs, Stinger

Comment

Takk for feadback.
                Den traktorn er ikke værre støy i enn å sitte i en Subaru feks.
                Ang den Alfa kassen så husker jeg ikke helt. Har mistet Sketchup fila på den , men tror det hvar rundt 20 liter. Er Hans Einan i Tromsø sin 156 den er laget til.
                sigpic

Comment

Kan ikke huske å ha sett bilde av den i tråden hans Men kanskje han vet da

Har heldigvis aldri sittet i en Subaru, så jeg antar at den er like bråkete som en helt vanlig japansk bil av gammel model og med diesel ?
                  [URL="http://www.bilstereoforumet.no/showthread.php?t=6201"]Mercedes ML 270 CDI[/URL] <-- Link til tråd
                  Alpine, Mosconi, Pioneer, JL Audio, DLS, Elemental Designs, Stinger

Comment

Working...
                  X